DIY KARMIN OD VOŠTANIH BOJICA

01:36

 Pozdrav ljudi, ovo je moj prvi jubilarni post :D
 Za danas imamo DIY post, tojest, kako napraviti karmin od voštanih bojica
potrebne stvari:1)voštane bojice
               2)vazelin
                                     3)kutijica za karmin

Zatim, trebace nam neka staklena posudica(na slici sam stavila casicu i posudicu) , izmrvite bojice kao što je prikazano na sličici i stavite jednu punu kafenu kašičicu vazelina( ja sam stavila pola i bilo mi je previše suvo)

Onda stavite šerpu sa vodom na šporet i čekajte da provri voda, pa ubacite
vazelin i bojice 
Povremeno promešajte
Nek bude na pari sve dok se voštane bojice potpune ne istope
Stavite u posudicu
I VOILA, EVO MALO SLIČICA




Kako vam, se svidja? Hoćete li napraviti?

Do sledećeg čitanja, pozdrav.




You Might Also Like

2 коментара

  1. Dobro nam došla :)
    Super ideja jer si možeš napraviti unikatnu nijansu baš po svojoj želji, radila sam već neke ukrase za kuću s bojicama, ali ovog se nikad ne bih sjetila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,
      Možeš sam mislim da to dosta zavisi i od kvaliteta voštanih ( moje su kineske) i od nijansi. Ako budeš želela da praviš ukoliko imaš kokosovo ulje, dodaaj malo biće super :) pozz

      Избриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци