Malo više o meni/ 10 stvari o meni

01:29

Haj ljudi,
na blogu i nema baš nešto puno o meni
pa sam odlučila da napravim ovakav
post kako bi me malo bolje upoznali.

Prvo želim da se izvinim što nisam dugo pisala ( škola je kriva)i obećavam da će za vikend biti bar dva posta.
1. Zovem se Ivana, imam 16 godina. Idem u 2.g zubotehničke škole
2.Obožavam domaći punk i rock( pod domaće ubrajam sve zemlje iz stare Juge)
3. Bez eye linera( ili kreona) ne bih
mogla da živim
4.Nemam omiljenu boju
5. Obožavam serije, omiljene su mi
The vampire diaries( sad malo manje od kad su mi izbacili Katherine,Klausa,Kola), Once upon a time( Killian, Petar pan šta reći više?), Teen wolf, El internado, American horror story( ne gledam je kad sam sama kući)
6.Plašim se horror filmova užasno
7.Omiljeni žanr filmića mi je komedija
8. Omiljeni film, hmm, możda- Mi smo Milerovi
9. Nemam najbolju drugaricu
10. Opsednuta sam šminkom :)


To je to, hvala na čitanju.
 Vidimo se ❤




You Might Also Like

4 коментара

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци