MODA MATTE LIPSTICK

04:45

Ćaos ljudi, danas vam donosim neku malu recenziju
MODA matte lipstick.
Ukoliko niste upoznati sa MODA kotmetikom, možete više otkriti
klikom OVDE.
Il
ona 97 je distributor ovog Turskog brenda MODA COSMETICS.
Više o Iloni 97
ИНФОРМАЦИЈЕ О СТРАНИЦИ
  • Адреса
    Stevana Nemanje b.b., 36300 Novi Pazar
  • Кратак опис
    Sve za vasu lepotu
  • Телефон
    +381 20 54 033 94, +381 64 11 99 579
  • Е-адреса
    ilona-97@hotmail.com
  • Интернет страница


                                            Sad, ono što ću vam ja recenzirati su dva ruža iz matte 
                                             lipstick kolekcije

Mislim da ima 16 boja u kolekciji i nijanse su obeležene brojem.
Imamo nijansu 33,gore iznad
i nijansu 29,ispod neka kao purple
Nisam dobra u opisivanju boja, ali na slici ispod
su boje najrealnije i takve su na usnama
Boje su divne, ali što se tiče postojanosti
i nije neka, doduše odlična za cenovni rang
koštaju oko 220 din.
Na usnama izdrži oko 1h,2h.
Sve u svemu, meni su divni i planiram da proširim moju kolekciju MODA kozmetike,
ne samo ruževa nego svega i svačega.Čula sam da imaju odlične senke.

Imate li nešto od MODA kozmetike? Kako vam se čine ruževi? Da li bi ste kupili nešto?


You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post! Izgled bloga mi se bas dopada. Predivno pises.

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala prilike da probam nešto od Moda kozmetike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budeš u prilici obavezno isprobaj, nećeš se pokajati. <3

      Избриши
  3. super post :) Želim ti svu sreću u daljnjem radu na blogu, super si. :) Posjeti moj blog, giveaway je u tijeku :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци