THE POWER OF MAKEUP&MAKEUP FOR SCHOOL

02:52


Dobro jutroo ljudi 
Kako ste?
Evo, za početak neke moje ludorije sa onim diy projektom 


A sada da krenemo sa temom ovog posta, a to je
THE POWER OF MAKEUP&MAKEUP FOR SCHOOL


Da,da. To sam ja, sa skupljenom kosom
ošamućena uzimajući u obzir da sam ustala pre
pola sata jošs sam i dobra, mada imam taj 
blentav - ništa me ne pitaj- pogled

Sada krećem sa kamufliranjem mojih bubuljičica i 
meni odvratnih pegica.
Koristim vrlo malo Giordani gold Invisible touch pudera
u nijansi natural beige, a zatim ispod očiju stavljam
Avonov calming effects tečni korektor i lagano utapkavam 
prsstima, ne utrljavam nego tapkam.


Posle nanošenja pudera i korektora /slika ispod
vidite kako ssam odmah srećnija
Zatim uzimam Avonov trio blush,bronzer i highliter.
Rumenilo i bronzer sstavljam, a hajlajter preskačem.
Ne znam, ne volim ga.Ima sitne šljokice zato ga i ne volim.

                         
                                                       Evo slidže


Za kraj, stavljam oriflame the one eyes wide open
'koliko ime -.-' maskaru, 
aura sajlajner i MODA MATTE LIPSTICK 33

I time završavam ovaj makeup 
look


Da li se vi šminkate za školu? Sta stavljate?












DO SLEDEĆEG ČITANJA BYEEEEEEEEE 


You Might Also Like

16 коментара

  1. OMG Svaka cast ! Iako se ne razumem u sminku , izgledas prelepo !! *_* <3 <3
    PS : Ja sam tvoj 3. citalac !! <33 Hoces li da pogledas moj blog , i zapratis ako zelis ? Hvala puno :)

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Dušane :) Pogledaću tvoj blog i zapratiću te naravno :)

    ОдговориИзбриши
  3. U osnovnoj školi sam se šminkala, možda baš zato jer su nam to zabranjivali, a u srednjoj ponekad. Jako lijepo izgledaš! pratim te s gfc-om.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa baš to, ono što nam je zabranjeno to radimo namerno :D Hvala vam, pratim i ja vas.

      Избриши
  4. ja se u osnovnoj nisam sminkala osim za onu maturu koja je bila na kraju! ali sada vidim da stvarno nigde ne bih otisla bez pudera :)
    odlican post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,
      Što se mene tiče puder manje više, ne bih izašla bez maskare nikako :)

      Избриши
  5. Divna si i bez šminke :D Kada sma ja išla u školu,nekad sam koristila kreon i labelo-osnovna,a u srednjoj sam koristila korektor,maskaru,labelo i tuš :D ni dan danas ne šminkam se pretjerano:D

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци