AVON TRUE COLOUR QUAD-URBAN SKYLINE

04:29

Pozz ljudi,

Danas vam donosim recenziju Avonove hvaljene true colour quad paletice .
Reč je o paletama  koje se sastoje od četiri senkica, svaka paleta sadrži pet grama senki. Ja sam za sebe još davno ugrabila URBAN SKYLINE.

Pakovanje je jako čvrsto i izdržaće dosta pada( znam iz iskustva haha), a sa unutrašnje strane se nalazi jedno veliko ogledalo,
moram da napomenem da se na pakovanju vidi svaki otisak prsta.
Senkice su (bile :p) označene projevima od 1 do 4. Gde je 1. senka najsvetlija i tako ide do najtamnije nijanse, odnosno, nijanse br. 4.
Svetlucavo bela(1), svetlucalo svetlosiva(2), svetlucava tamnosiva(3) i mat crna (4). Gde bi broj 1 bila hajlajter, broj 2 bi se nanosila na ceo kapak, broj 3 na vanjski deo kapka,a broj 4 da se uokviri oko.
 
Blic


Dnevno svetlo.

Senke od 1 do 3 su nekako vrlo malo kremaste, dok je senka 4 baš kredasta. Ne trune se, vrlo su postojne( sa dobrom bazom izdrže i do 15h, bez baze izdrže dosta dugo)

Dnevna svetlost

Blic


Da li imate neku avonovu paletu?
Kako vam se čini ova?


Do sledećeg čitanja, kiss bye 💋❤

You Might Also Like

11 коментара

  1. Pigmentacija je wow :D zaista su super kvalitetne :) svidja mi se ova kombinacija boja kao i sa ljubicastim i braon senkama :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, pigmentacija joj je divna. Odlična je kombinacija boja <3

      Избриши
  2. I ja se slazem da je pigmentacija super! Ja imam Oriflameovu na slicnu foru i obozvam je! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Moram isprobati tu paletu, bas mi se dopadaju nijanse. Prema tvom opisu se cini prilicno kvalitetna :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, jako je kvalitetna. Posetiću tvoj blog i pretplatiću se.

      Избриши
  4. Odlican post! Moram isprobati tu paletu, bas mi se dopadaju nijanse. Prema tvom opisu se cini prilicno kvalitetna :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Za početak ti moram pohvaliti dizajn jer je genijalan... Stvarno mi se sviđa =D
    Post je jako zanimljiv, sviđaju mi se slike... Ja nemam novu paletu, a ova mi se čini genijalno...
    Jedva čekam novi post...
    http://theab-online.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци