DAY TO NIGHT MAKEUP LOOK

04:59

Kada morate sa posla ili skole brzo da se prebacite na neki svečani događaj, žurku, večeru, date itd... bez toga da se šminkate pola sata dobro dođe neka dnevna transformacija u noćni makeup.

Danju ne volim da naglašavam eyeliner previše za školu... Ali uveče to tako dobro dođe i look može biti noćni uz pomoć eyelinera, tako da dame eyeliner u torbicu uvek sa sobom, nikad ne znate kad će vam zatrebati. Dalje je must have poneti sa sobom maskaru, pošto za dnevni look samo pročešljam trepuške, dok noću stavim malo više slojeva. I poslednje ali ne i najmanje bitno je tamniji ruž, danju uglavnon volim da stavim neki rozikasti nude ruž , dok noću više ide plum, burgundy, dark  ruž.

Mada sve to mi zavisi od raspoloženja, ponekad volim i danju da  stavim tamni ruž i da stavim jako eyeliner, jače boje senki zato što mi se tad tako nosi...

Dnevni look: Znam da na ovoj slici izgledam  malo blentavo ali to sam skontala tek kad sam iz dnevnog pretovrila u noćni look.
Kao što vidite oči sam našminkala sa sjajnom olovkom i crnkastu senku- to nisam dirala ni u noćnom looku.
Nude ruž( čini mi se da je golden rose velvet mat 24 sa olovkom aura lipliner 50), breskvasto rumenilce i the one (oriflame) bb krema u nijansi medium.


Night look:
Za noćni look imam sve to ali na očima imam još i aura intinifiser liquid eyeliner,
Više slojeva maskare, tamnije rumenilce, i umesto nude usana imam aura lipliner(neku tamno ljubičastu boju, broj mi se izbrisao izvinite) i ruž moda matte lipstick u nijansi 29(čiju recenziju možete pročitati na blogu)



Izvinjavam se što nisam dugo pisala, škola mi nije dozvolila :(

Kako bi isao vas day to night look? Pozivam vas blogerke da napravite vaš day to night look i postavite mi u komentarima link vašeg bloga, baš bih volela to da vidim.



Kissy

You Might Also Like

17 коментара

  1. Super post kao i blog ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu :)
    vannja9.blogspt.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Dnevni look mi se nekako vise svidja jer je prirodniji, za nocni bih mozda samo stavila manje rumenila. Inace, sve ostalo izgleda apsolutno savrseno. Preslatka si :)
    Pogledaj novi post kod mene, ako zelis pretplati se na blog i uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Dnevni look mi se nekako vise svidja jer je prirodniji, za nocni bih mozda samo stavila manje rumenila. Inace, sve ostalo izgleda apsolutno savrseno. Preslatka si :)
    Pogledaj novi post kod mene, ako zelis pretplati se na blog i uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super je look,mislim da si jako lepa.jesi li stavila previiše rumenila ili je tako uslikano?Ipak look je prelep,jako mi se sviđa. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stavila sam malo vise da bi se videlo na kameri ali se videlo previse hahahah

      Избриши
  5. Amazing post! And I love your blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци