NEGA MOJE KOSE

22:53

Haj ljudi,
Danas ću pričati o mojoj kosi.


Kosa mi je suva i oštećena jer sam godinu dana( možda i više) farbala kosu drečavo crvenom bojom (šeri-vatreno crvena), i inače sadrži blanš u sebi i samim tim šteti kosi polako ali sigurno. Zatim sam se ofarbala u smedje pre tri meseca+ želim da napomenem da sam koristila peglu sa kosu i fen.


Ovo sam vam sve rekla da bih vam nekako približila koliko mi je oštećena kosa. Nisam išla kod friżera, ne želim da skratim ni krajeve :p

Okej, ako imate nekiekscentričnu boju videće vam se više stanje kose, ukoliko želite možete se ofarbati u nešto više neutral jer se vidi manje. Ili pokušaj te da je živnete( dok sam bila crvena ništa od ovoga nisam radila)

Sada trenutno koristim loreal elseve anti-breakage, zbog moje mame, ali ja sam više za bočicu na kojoj piše repair ili koja sadrži više ulja, nije važno kog je brenda
Mada moji omiljeni su loreal, garnier i syoss.
Nemam sliku pakovanja tj. maske za kosu, kad ga koristite savetujem vam da  ga stavite veče pre nego što ćete prati kosu (da sve to lepo upije i sve) i onda isprati to sa kosom, stavite šampon i to je to. Bar ja ne koristim regenerator kada koristim masku, ne znam nekako maska mi uradi sve te stvari koje mi regenerator radi samo još bolje.
Preporučujem ovaj šampon iz farmasija odličan je :)

Onda koristim tri ulja, da dobro ste
me čule, da tri ulja.
Loreal elseve sa punooo ulja, avon silk, i oriflame hairx.
Ukoliko je leto onda pustim da mi se prosuši kosa sama od sebe, a ako je zima onda fenom prosušim samo malo i dodam po tri kapljice od svakog ulja, očešljam se i onda nastavim da sušim kosu.

Oriflame hairx advanced, timeresist
+silk proteins.   Sadrži 30 ml. Miris mu je divan, nije previše jak.

Loreal elseve,extra ordinary oil repairing
100 ml, ima 6 različitih ulja u sebi
Avon advance techniques smooth as silk
Sadrži 30 ml

I to ie to, ja ovako radim i kosa mi je mekša 
A vi? Kako vi radite?
   



You Might Also Like

6 коментара

  1. Ja koristim isto neko Oriflame ulje trenutno, isprobavala sam neki Erisan sampon i balzam za osetljivu kozu, ali mi nisu bas odgovarali...Uskoro pocinjem da koristim neki drugi, XZ, pa cemo videti...

    ОдговориИзбриши
  2. Loreal proizvode obozavam i kunem se u njih :D ovo ulje imam sad i mazem ga redovno :) super post <3

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци