OMILJENI I MANJE OMILJENI PROIZVODI U OKTOBRU

08:16

Pozdraaaav ljudii, završio nam se
oktobar i donosim vam omiljene i
manje omiljene u prošlom mesecu.

Prvo ću da krenem od manje omiljenih
jer ih ima manje.
Sa leve na desnu: Avon indulgence linija, dva ruža -Red Dhalia, Plum Verbena i
Astor senkica u nijansi 220 SAPPHIRE.

Da, znam boja senkica je prekrasna
jos samo kad bi bilo bar malo više pigmentovana :(
Senkica je 3. po redu(gledano odozgo)
A, što se tiče ruževa (1.Red Dhalia, 2.Plum Verbena) pigmentacija im je odlično, 
postojnost ne znam, nikad nisam uspela da proverim zbog nečeg što meni jako smeta, a ro je da ovi karmini imaju užasano jak i postojan ružan (po meni) ukus. Znači ako
ste od onih osoba koji ponekad liznu, gricnu usne ne verujem da će vam ovaj proizvod biti među favoritima, ali ko zna :D

Prelazimo na malo više omiljene stvarčice
Ispod svakog proizvoda ću napisati ime i
njegov brend kao i kratak opis zbog čega
mi se svidja taj i taj proizvod
Mislim da svi vrlo dobro znaju ovaj proizvod, da to je Oriflameov Tender Care protecting balm od ruže, pored krasnog mirisa ruže odlično i neguje suve i ispucale delove kože. Ima ih u jos mirisa, koštaju do 500din, a vrlo često su i na popustu. Gde ćeš bolje??

Idemo dalje

I ako sam ih skoro pa istrošila ne mogu da nepomenem ove dve superiška olovke,
idemo sa leve na desnu, Aura lipliner u broju 34 i essence olovka za oči u nijansi 04white.
Iznad je aura, ispod essence.
Uglavnom lipliner je boja identnična boji na slici tako da se neću ni truditi da je opišem :) a, ova druga je bela ko bela :p Šalim se, obe su kremaste, naravno da je essence kremastiji jer je za oči . Odlično oatavljaju boju i jako su postojne. Cene su vrlo pristupačne, ne znam sad tačno koliko koštaju ali sam sigurna da nisu iznad 400 RSD.
Oriflemova the one eyes wide open
maskara, obećava veći izgled očiju. Pa i nisam baš nešto primetila to, volim je zato što ima divnu četkicu sa kojom uspem da izmackam i donje trepke bez toga da maskara završi svuda po mom licu.
A, i super je lagana i pogodna za svaki dan.

Poslednji proizvod je eyeliner u prahu,
DA DOBRO STE ČULI
Znam, znam opet oriflame. U pitanju je
Soft diffuse powder eyeliner u nijansi KHAKO GREEN, znam da na slici iznad više
izgleda brown nego green ali to je samo u bočici videće te  sad na swatchevima
Sa puno šljokica, divna boja
  
A, četkičica je jako majušna i
divna.






Delimo li nešto od(manje) omiljenih proizvoda? Koji su vaši favo/fujoriti?

DO SLEDEĆEG ČITANJA, BYEE 







You Might Also Like

17 коментара

  1. Slike su super, kao i post!

    inmyownworld321.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Avon ruzevi su iz indulgence linije...postojanost im je slabija i zaista si u pravu za taj "ukus"...meni bude uzasno gorak ukus u ustima svaki put kada stavim ovaj ruz...

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, sviđa mi se kako pišeš. Puno sreće i uspjeha u daljnjem radu, pusa :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Oriflame balzam za usne i ja obozavam, vise mi je puta spasao usne od potpunog ljustenja. Ova Aura olovka je predivna, prava jesenja bojica :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan je, posebno sad kad nam stiže vetrovito vreme

      Избриши
  5. Sjajan post :* Ako zelis da se uclanis na moj blog i uz to da ti uzvratim, kada se uclanis javi mi u komentaru mog poslednjeg posta.
    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post,slike su divna.Bas mi se dopadaju AVON stavri:)
    Komentarisi moj novi post,puno mi znaci:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Post je odličan.
    Baš mi se sviđa ♥
    Pogledaj moj blog ako želiš ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци