FAKE MAC/NAKED... INSTAGRAM/FACEBOOK SHOP

13:56

Pozz ljudi,


danas nisam tu da bih pricala o tome kako ne trebate kupovati kozmetiku sa instagrama i fb jer su kineske i bla, bla, bla. Iskreno mislim da vam je preko glave vec to i tako dalje. Vase lice, vasa stvar. Ja bih iskreno mozda kupila samo one palete od 120 senki jer su ih dosta jutjuberki i bjuti blogerki nahvalile. Licno nemam mnogo osetljivo lice pa i ne verujem da bi mi nesto iskocilo na licu ili tako nesto ako vec nijr njima. Kao sto rekoh, vase lice. Vasa je stvar sta cete stavljati na njega. Nego, da se vratimo na temu, danas sam htela da pricamo o lazima koje prodovacice obmanjuju kupce da kupe njihove proizvode govoreci im da je original
(Slike u nastavku nisu moje, nego su preuzete sa neta)



Molim vas, procitajte ovo gore. Licno ne bih poverovala u ovo cak ni da nemam pojma da je macova kozmetika skuplja.
Drage devojke, ne mozete naci original mac po jeftinijoj ceni. Ako stvarno zelite mac idite u mac prodavnicu i tamo kupite sta zelite, a ako zelite kindzu  koja nije ni priblizno macu ali mozete da se hvalite naivnoj drugarici kupite kod London shopa. Iskreno, ne bih joj kupila nista ni da je 1 din samo zbog lazi.

P
Ovo gore mi lici na moje mastanje iz detinstva...

Nekad se ne udostoje da ti odgovore, ali zato vile da obrisu komove na koje takodje ne zele da odgovaraju...



A, evo vam i razlike izmedju fake i real nakrd 3( slike preuzete sa www.dollupmari.com)








Postoji more takvih originalnih(citaj fake) proizvoda i shopova koji prodaju sminku po jeftinim cenama. Nikad ne bih kupila to, ne zato sto je kinesmo, nego zato sto su prevatanti i bezobrazni. Jos imaju obraza da lazu...


To je bilo to za danas, mogla bih do sutra.


Da li bi vi kupovale od njih? Imate li neku prepisku sa ovim devojkama?

USKORO GIVEAWAY


You Might Also Like

7 коментара

  1. to laganje je stvarno smiješno...ne mogu vjerovati da brišu komentare kada ih netko upita nešto. Ja baš i ne kupujem puno kozmetike,a i kad kupujem kupim u DM-u one neke uobičajene stvari, ali da želim i kupujem malo profesionalniju ili raznovrsniju beauty ponudu isto ne bih voljela da me baš tako varaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja za sad kupujem u DMU, ali ovo kaf sam videla stvarno sam se iznervirala

      Избриши
  2. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ako zelis follow-follow, zaprati me i reci mi u komentaru mog poslednjeg posta da ti uzvratim ♥ ♥ ♥

    lejlaleca.blospot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Istina, ni ja sam ne vjerujem u to. Mislim stvarno, ko bi prodavao Naked za 50ak kn ili tako nesto. Ne zna se jesu li ludi oni što prodaju i uvjeravaju da je pravo ili oni koji vjeruju u to..

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци