#IDEJE ZA n.1: NOVOGODIŠNJI POKLON/ MUŠKARCI ZA DEVOJKU

01:41

Većina nas se složiti da je doček Nove godine jako lepo doba godine, ali budimo iskreni : To takođe može biti stresno  ako imate milion stvari da uraditea i  milion ljudi da vidite (   porodica, posao drugari i stari prijatelji ). Da ne pominjem koliko je lako da se izgubite u pomami poslednjem mminutu new year Shoppinga , zbog čega je možda dobro da razmotrite sve ideje za svu svoju kupovinu - to će vam uštedeti vreme i trud. Srećom za vas , sastavila sam spisak   prazničnih poklona  koji sam sigurna da će joj se svideti. U ostalom bitna je pažnja, zar ne?

1)NAKIT
Dijamanti su najbolji ženski prijatelji , kao što izreka kaže mada bi to moglo da se kaže za nakit u celini . Nakit čini jedinstvenim poklone , jer on ima sposobnost da izrazi osećanja na davaoca , dok je ispunjavanje želje i ličnosti prijemaoca . Iz tog razloga , nakit je odličan poklon kada se daje bliskoj osobi. 


2)ŠMINKA
tvoja devojka uvek čita ženske časopise , pokušavajući da otkrije najnoviju šminku i  najnovije trendove ? Postoji mnogo makeup brendova, ali ja sam za to da uzmete nešto kvalitetnije i skuplje, oduševiće se svakako


3) PARFEM
Pored dijamanta drugi ženski najbolji prijatelj je upravo parfem, sve žene ga vole.
Samo što gledajte da uzmete neki onako zimski miris jer ono cvetno, voćkasto je bar meni previše za zimu, to mi je nekako za proleće i leto.



4) UŽIVANJE
Ovo je poslednje za danas ali ne i najmanje bitno, oduševićete je ako u svoj dom unesete malo božićno-romantične atmosfere. A, to znači da uredite kuću romantično, napravite VIA neku klopu uz neko dobro vino i opuštajuću muziku. Predivno,predivno. Meni se lično ovaj najviše svidja, a vama?


Ovo su pokloni koje vaša gf mora da voli.



To je bilo to, hvala na čitanju.



You Might Also Like

2 коментара

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци