FARMASI SOFT TOUCH 4-EYE SHADOW(05)

05:12

Lično mislim da su palete praktičnije od mono senki i da svaka devojka treba da ima bar jednu paleticu sa zemljanim tonovima. Zemljani tonovi su odlični i za dnevni i za noćni look, lično se plašim experimentisanja sa šarenilom te sam samim tim pristalica zemljanih tonova.
Izvinjavam se zbog štrokavog aplikatora ali sam pokušala da nanesem sa njim, ne ide baš, ali može  da posluži da stavite u ugao oka senku ili samo jednu boju na ceo kapak.
Paletica dolazi u čvrstoj crnoj ambalaži, rok upotrebe je godinu dana i sadrži 6grama.
Možete naručiti samo u kataloškoj prodaji( nisam sigurna ako neka zna drugačije neka napiše u komentarima), cena je trenutni 450din (3,75e) na akciji je inače košta 750din(6,20e) ali je vrlo često na akciji.
Postoje još nijansi  paletica. Moja je u broju 05

Paletica sadrži 4 senki od kojih su 2svetlije i
2tamnije.
Sve senke su izuzetno mekane ali se ne truse, na dodir deluju malo masnjikavo ali kad se nanesu postaju nekako praškaste, bez baze im i nije neka postojnost i brzo blede.Satensko-shimmerasti su i mogu se lepo kombinovati.

Ićiću redosledom kojim sam swatchovala senke. 
1)svetlo bež- malo je slabije pigmentacije ali je odlična kao hajlajt ispod obrva i za unutrašnji ugao oka.
2)Bakarna boja-  odlična pigmentacija malo je tamnija na oku, boja je divna i lepo je imati ovakvu boju u svojoj kolekciju
3)smedja, odlična kombinacija
4)bela- koristim je za hajlajt. Odlična pigmentacija.

Paletica je po meni odlična i lepe su boje.
Naravno nisam potpuno odlepila za njom ali ne žalim što sam je kupila.

Ovo su ostale boje koje se mogu naći u farmasi katalogu.

Kako vam se svidja paleta? Da li bi je kupili? Koja vas se najviše svidja bojica, paletica?





You Might Also Like

17 коментара

  1. Odličan post ♥
    Sviđa mi se pakovanje palete ♥
    Bilo bi bolje da su matt ♥
    NI ja ne volim šarenilo ahahaha
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. odličan post, lijepa paletica i slatke boje, još da su matt *___*

    pogledaj moj blog, pretpati se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! I sama sam vise pristalica zemljanih tonova, tako da mi se ova paletica bas dopada :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super post <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, naravno uzvraticu :)
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Svidja mi se tvoje misljenje da suu paletice prakticnijee od senki koje su samostalne, slazem see. :D
    Poseti molim te i uclanii se, hvala od srca! <33 http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,odlicna recenzija i bas mi se svidja paletica jer obozavam ovakve boje.

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,najvise mi se svidja bakarna boja senke,mada ni bez nije losa.

    http://dizinsvet.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Sviđa mi se, ali je nažalost nemam priliku kupiti u Hrvatskoj. :(

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци