OMILJENI I MANJE OMILJENI PROIZVODI U DECEMBRU+INSTAGRAM PROFILE

07:47

Na početku posta ću vam reći malu novost što se tiče bloga:) Otvorila sam instagram profil za blog, kao što možete videti sa strane u widgetima. Username mi je @makeupnroses , a možete i kliknuti OVDE , pa će vas direktno odvesti do njega. Molim sve blogokoleginice, a i vas čitaoce da me pratite kako bi mogli i na instagramu da se družimo. Uzvraćam svaki follow. Na tom instagram profilu će biti dosta mini giveawaya i dosta sličica koje neće biti na blogu.

A sad, da se vratimo na favorite.

Izvinjavam se sto kasnim sa favoritima ali sam se nećkala da li da objavim ovaj post jer je malo monoton tj. Opet većina nude proizvoda ali šta ću još uvek ne experimentišem toliko sa šareNilom.




Sa leve na desno:she stylezone(ne mogu da skontam gde piše nijansa)Maybelline color tatoo permanent taupe40,Oriflame kajal-Magic Ivory
Mislim da nema potrebe da pišem dalje bar što se tiče njih jer se sve vidi na slici, Samo she stylezone nije kremasta, odnosno blago je kremasta, ali kad stavite na kapak osuši se i bude puderasto na dodir. A, oriflameov kajal stavljam u unutrasnji ugao oka i bude super.
Essence i love extreme volume mascara,
Prvo je nisam volela jer mi je nanosila previše maskare i onda su mi trepuške bile slepljene. Ali nakon 2-3 nedelje kada se osušila, radi fenomenalno svoj posao. Čak bolje od nekih skupljih maskara.

Aura Absolute LipCream-605-Checkmatte
Ukoliko obožavate crvene ruževe, ovaj morate imati. Verujte mi, neće vas razočarati to vam garantujem.

Divnoćaa od tečnog ružaaa

Farmasi foundation stick 16-Lejla
Gust, kremast, lako se nanoso, fino se blenda i dobro pokriva
   
MANJE OMILJENE
E sad, dolazimo do onih proizvoda sa kojima se nisam bas najbolje slagala. Koliko god pokušavala ja nisam mogla, nisam znala da ih koristim.
She stylezone sjaj, oriflame tečno rumenilo sheer berry, oriflame lip addict pink kiss

Oriflame tečno rumenilo

Kao što vidite bojoca je divna ali ja stvarno ne znam kako da stavim ovo, probala sa i pristima o sa cetkicom ali uvek bude neravnomerno. Znate li vi? Help

She stylezone sjaj, ja stvarno ne znam gde pišu nijanse na she proizvodima, ukoliko vi znate ostavite mi u komu. Lepljiv je i ne svidja mi se boja,neravnomerno ostavlja boju i miris mi je jako iritantan. Btw. Miriše na neke žvake.

Help?

I poslednje je ovaj lip addict od Oriflamea. Kao što viditd na swatchz jako je slabo pigmentovan, slabo se zadržava i razliva se.


To je bilo sve od mene za danas.
Delimo li neke favorite? Da li vi imate instagram za blog i koji vam je user?

Do sledećeg čitanja ❤





You Might Also Like

18 коментара

  1. Mnogo mi se dopada kvalitet slika i ceo post! Samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijep izbor proizvoda :) Baš sam te zapratila na Instagramu. <3

    ОдговориИзбриши
  3. OBAVEŠTENJE: Ljudi, instagram mi je blokirao tj.deaktivirao(izbrisao?:( ) nalog jer sam zapratila puno ljudi (makeup gurue, vlogerke, blogerke, makeup brendove) da li znate kako da ga vratim?

    Edit: poslala sam im zahtev za aktiviranje mog instagram profila, videću šta dalje trebam da radim tj. Da li da pravim novi ili šta već.

    ОдговориИзбриши
  4. Niko se nece razocarati ni jendim Aurinim tecnim ruzom, ma koja nijansa bila u pitanju. Imam ih 5 za sada i mogu ti reci da jedva cekam da uzmem jos neku boju! Zavisnik! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To jeste :) Mada sam cula da su kod ovih novijih ruževa promenili formulu i da sad i nije nešto tj. zavisi kako koji

      Избриши
  5. Odlično napisan post! Ovaj blog zaslužuje puuno više pažnje :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti mogla uzvratiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Zapratiću tvoj blog ❤😊

      Избриши
    2. Hvala ti puno. Zapratiću tvoj blog ❤😊

      Избриши
  6. Divan post! Essence maskara je stvarno odlična, počela sam da je koristim pre par dana ;) Imašjako lep blog♥

    ОдговориИзбриши
  7. Essence maskara mi je fenomenalna! Koristila sam je bas dugo. Super pocetak, sretno :)

    ОдговориИзбриши
  8. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lijep post,što se tiče tekućeg rumenila probaj sa beauty blenderom,a ako ni tad ne uspije ne znam hahahha
    Probaj još vidjeti na youtube,vjv ima neka pomoć ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Probaću sa bbom. Hvala ti puno na divnim rečima, pogledaću tvoj blof draga ❤

      Избриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци