NOVOSTI KOD MENE #1

03:03

Pozdrav ljudi,
Prvo želim da vam se izvinim zbog mog preteranog odsustva sa bloga. Imam dosta razloga, a prvi i najveći jeste to da sam na jedan određen period izgubila volju za pisanje uopšte, pa nisam imala nikakve ideje, pa mi nije radio internet... Na sreću to je sada prošlost. Danas sam odlučila da vam pokažem nove proizvode koje sam za vreme mog odustva dobila(ili kupila) i (pošto ih već jedno vreme koristim ) da prozborim par rečenica o tim novim proizvodima.

Pa da počnemo:
Ne znam da li sam vam rekla ali moja mama se učlanila u Farmasi. Farmasi kozmetiku, inače Tursku kozmetiku, možete kupiti samo u kataloškoj prodaji. Moj utosak za sada o ovim proizvodima što sam kupila je fenomenalan, stvarno mi se dopada.Eh, da ovaj podt će bito sa mnogo slika(malo upozorenje)
.....
Ovonje Aurina paletica 203, kupljena nepromišljeno ( čisto strpana u korpu nepromišljeno).
Moram priznati da mi se na prvi pogled nisu uopšte svidele, a possebno ne ova zelenkasta. Pošto ovo nije recenzija neću preterano piskarati o ovom (niti o bilo kom drugom proizvodu u ovom postu)... Uglavnom pigmentacija je super, kvalitet cene je odličan sa obzirom na cenu (400-500RSD)

...




Dugo sam tražila all about(bronze ili roses) ali uvek su bile rasprodate sve ili ima samo nude(imam gomilu sličnih senčica). 
Srećom naišla sam na all about bronze i mogu vam reći da je ispunila moja očekivanja, sve boje su divne i izuzetne pigmentacije( uzmajuci  u obzir cenu ova paleta je divna)

Ingrid, Poljska

Boje su divne (posebno ova čudno braonkasta)ali se senke užasnoo truse pogotovo tamnije nijanse.
...
Maskara mi se ne sviđa zato što je previše vodenkasta, ali čitala sam  da većina essence maskara ima taj "problem" i da samo treba da ostavite maskaru blago otverenu na nedelju dana da se malo zgusne.
....


Pastelno naradžast ruž


Mekane, divne


Broj 08 mi je definitivni favorit


I sad divni Farmasijevi proizvodi


Puder Hydravite
Puder je dobar, ali vam preporučujem da uzmete onu novu verziju(ne znam kako da kažem, možda izdanje) jer jr formula mnogo bolja, ima više nijansa. Možda je samo malo skuplji od ovog.


Terracota puder-rumenilo-bronzer 08
Savršen je, prepun šljokic ali kad
stavite na lice nije onako presljokočavo već je onako suptilno

Ovakp izgleda kad se pomešaju sve 3 boje, kao što vidite tu ima pored smeđkase  boje  neka metalik roza i zelenkasta

Sve tri boje posebno(ove vertikalno) i pomešane(horizontalno)

Farmasi matte lipstick 19
Autumn


Slika govori više od hiljadu reči



I to bi bilo to.
Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?
Kako vam se čine?
O čemu sledeće želite da pišem?



Do sledećeg čitanja ❤
















You Might Also Like

19 коментара

  1. Ti otvaraš post kao i ja.... Oprostite što me nema ;) :D
    Nisam se igrala s tvojim novitetima, ali se jasno provlači tema. Voliš li ti možda brončane nijanse? ;)
    A što se tiče novosti iz "maminog dućana", diiivni ruževi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, a šta da radimm? :(( Obožavam bronzane nijanse. Hvala ti ❤

      Избриши
  2. Divan post i odlične fotografije! Tvoj blog me je zaista zadivio pa sam se odmah učlanila! ♥

    Pogledaj moj post i učlani se ako želiš ------> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Essence maskaru ostavi preko noci otvorenu i sutra ce vec biti bolje. Cetkice od Aure su neverovatne, imam dve za nanosenje senke i prezadovoljna saam. Odlicni proizvodi bas mi je drago da si zadovoljna <3

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post s divnim proizvodima. <3


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Probala sam maskaru samo roze :D Blog ti je divan, učlanila sam se :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: Serbia
    with the number: 188
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by giving them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    Have a great day
    friendly
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Serbia%20and%20Montenegro______188%20%20%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "Directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A DIPLOMA FOR YOUR BLOG
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    ОдговориИзбриши
  7. moram potražiti ovu essence bronze paletu,baš mi se odlična čini.

    ОдговориИзбриши
  8. Iskreno,nisam cula za Farmas liniju.Cini mi se da je ova essence paleta bas dobra.Odlican post!

    Poseti moj blog i ulani se ako zelis pa mi ostavi komentar kako bih ti uzvratila!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako zanimljiv post, slike su super ispale :)

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Sve je predivno! Nažalost, nikada nisam isprobala Farmasi proizvode, ali jako mi se sviđaju. Odličan post☺

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru, nadam se da ćeš me opet posetiti ❤

Popular Posts

Popular Posts

Читаоци